پیام تبریک رئیس اتاق اصناف یزد به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه

لینک کوتاه

رئیس اتاق اصناف مرکز استان یزد با صدور پیامی مشترک فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به دکتر دهشیری رئیس دادگستری کل استان یزد، دکتر حداد زاده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، دکتر حداد رئیس شورای های حل اختلاف استان و محمد مهدی مهاجریان مقدم مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان متن پیام علیرضا حسنی بدین شرح است :

قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادی‌های مشروع شهروندان ایفا نموده است و در راستای اجرای عدالت در بیش از سه دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که نمونه بارز آن شهادت مظلومانه آیت الله شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گواهی روشن براین مدعاست.

می‌توان مهم‌ترین انتظار مردم را از قوه قضائیه، تأمین سلامت اجتماعی و برقراری امنیت و عدالت در جامعه به شمار آورد.

اجرای عدالت و تأمین امنیت، از چنان اهمیتی برخوردار است که باید آن را معیار مدنیت و پیش نیاز هر گونه توسعه و مایه قوام و دوام جامعه قلمداد نمود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر،هفته قوه قضائیه را به محضر حضرتعالی، تلاشگران و خدمت گزاران این حوزه تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم در انجام خدمت مقدس و پیاده نمودن عدالت با استعانت از خداوند متعال در سایه مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) موفق و موید باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *