سرپرست مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد خبر داد:

نصب دوچرخه بند در ۱۷۰ نقطه از شهر

لینک کوتاه

سرپرست مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد از نصب دوچرخه بند در ۱۷۰ نقطه شهر به درخواست های مردمی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش طلوع یزد،حمید دهقان با بیان اینکه شهر میراث جهانی یزد در گذشته به شهر دوچرخه ها معروف بوده است، گفت: در راستای احیای نام شهر دوچرخه ها و ترویج فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل پاک، در ۱۷۰ نقطه از شهر با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال جایگاه پارک دوچرخه یا دوچرخه بند نصب شده است.

سرپرست مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه با هدف کاهش وسایل نقلیه موتوری و کاهش آلودگی شهر می باشد، اظهار کرد: تاکنون جایگاه پارک دوچرخه در محل های پر تردد از جمله بوستان باغ ملی، میدان شهدای محراب، پایانه امام علی (ع)، مراکز خرید، مراکز آموزشی و دانشگاهی، مساجد، حسینیه ها و مراکز ورزشی که تماما به درخواست های مردمی بوده نصب شده است.

وی در ادامه گفت: دوچرخه سواری در شهرهای ایران همواره به عنوان یکی از شاخص های پایدار سازی مورد توجه مدیران شهری قرار داشته به طوری که این روزها و با شدت گرفتن آلودگی های زیست محیطی از اهمیت دوچندان برخوردار است، امیدواریم بتوانیم با همراهی و همدلی شهروندان عزیز شهر دارالعباده یزد، استفاده از وسایل حمل و نقل موتوری را کاهش داده و برای جلوگیری از آلودگی هوا از وسایل حمل و نقل پاک استفاده نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *