بازرس کل استان:

نظارت همگانی بازرسی کل استان یکی از جلوه های مردمی سازی قوه قضاییه است

لینک کوتاه

حجت الاسلام دکتر طالبی بازرس کل استان در سومین روز هفته قوه قضاییه در نماز جمعه شهرستان بافق حضور و به ایراد سخنرانی پرداختند.

به گزارش طلوع یزد، حجت الاسلام دکتر طالبی بازرس کل استان با گرامی داشت یاد و خاطره سیدالشهدای انقلاب اسلامی دکتر شهید بهشتی گفت: فعالیت و خدمت رسانی قوه قضاییه با ساختار جدید و سند تحول و با محوریت تکریم مردم دو چندان شده است و حتی در زمان فراگیری ویروس کرونا خللی در ارائه خدمت رسانی قضایی به مردم وارد نشده است.
حجت‌الاسلام اکبر طالبی گفت: تمام توان و تلاش دادگستری و بازرسی کل استان و سازمان های وابسته به این قوه در خدمت دهی دستگاه‌های دولتی و اجرای صحیح قوانین به کار گرفته می‌شود.
وی در خصوص حمایت از واحدهای تولیدی و رفع موانع آن گفت: حمایت از واحد‌های تولیدی با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی و کمیته های تخصصی مربوطه در مجموعه قوه قضاییه در حال پیگیری می باشد و نهایت تلاش شبانه روزی هم در تنظیم قوانین و مقررات و رویکرد‌های جدید تثبیت در خدمت رسانی، در حال انجام است و در چند سال اخیر سعی بر این بوده تا هیچ واحد تولیدی به دلیل بدهکاری تعطیل نگردد.
این مقام قضایی بر استفاده از ظرفیت های مردمی و نخبگان و خبرنگاران و قشرهای مختلف مردم تأکید و ابراز داشت:‌ استفاده از ظرفیت های مردمی و نخبگانی و ائمه جماعات و خبرنگاران نیز از جلوه های مهم مردمی سازی قوه قضاییه است که در این راستا سازمان بازرسی بخشی از خدمت رسانی و نظارت و بازرسی خود را با نظارت همگانی و گزارشات و اعلامات انجام داده و در صورت انعکاس گزارشات و اعلامات مردمی به این سازمان مورد بررسی قرار داده تا اگر انحرافی از قانون شده باشد، سازمان بازرسی برخوردی قاطع انجام می دهد.
در پایان نیز راههای ارتباطی با بازرسی کل استان را بیان نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *