آغاز بکار نمایشگاه دستاوردها و عملکردهای اداره کل ثبت اسناد یزد

لینک کوتاه

در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد ، اعضای شورای قضایی و مدیران عضو شورای اداری استان یزد ، نمایشگاه د ستاوردها و عملکردهای اداره کل ثبت اسناد یزد آغاز بکار کرد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد ، همزمان با پنجمین نمایشگاه دستاوردها و عملکردهای اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد در قالب 5 غرفه شامل غرفه فناوری ، غرفه آرشیو الکترونیکی دفاتر اسناد رسمی ، غرفه ثبت شرکتها و اجرای اسناد رسمی ، غرفه املاک و کاداستر ، غرفه دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق آغاز بکار کرد.

در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه حضرت آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ، رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی، معاون سیاسی و معاون هماهنگی امور اقتصادی ، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مدیران شورای قضایی و مدیران شورای اداری استان یزد حضور داشتند.

در این نمایشگاه عملکردها و دستاوردهای حوزهای فناوری شامل بسترهای الکترونیک موجود در حوزه های مختلف از جمله سامانه ” ثبت من ” بر روی اینترنت و تلفن همراه ، ثبت شرکتها ، امور اجرای اسناد رسمی ، املاک و کاداستر و همچنین عملکردها و دستاوردهای دفاتر اسناد رسمی و دفاتر ازدواج و طلاق با حضور نمایندگان کانون سردفتران و دفتریاران و جامعه سردفتران ازدواج و طلاق استان تشریح و در معرض دید عموم قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *