التزام به حفظ کرامت انسانی و تکریم ارباب رجوع در دستگاه قضایی ضروری است

لینک کوتاه
دهشیری

رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت: حربه دشمن، ایجاد یأس و نا امیدی در مردم است که باید این حربه را با حفظ کرامت انسانی، ارائه مطلوب خدمت، برخورد خوب و اخلاق حسنه با مراجعین، خنثی کرد.

به گزارش طلوع یزد، غلامعلی دهشیری در آیین بزرگداشت هفته قوه قضاییه و تقدیر از کارمندان و قضات نمونه دادگستری استان، افزود: پمپاژ یأس و نا امیدی در مردم توسط دشمن با انواع و اقسام ابزار های رسانه ای صورت می گیرد و چیزی که می تواند این حربه را حنثی کند، ارائه خدمت بی منت به مردم، همراه با اخلاق حسنه و حفظ کرامت انسانی است.
وی تصریح کرد: جریان نفاق و نفوذ دشمن را در پیگیری اهداف شوم آن و بی ثبات سازی ایران اسلامی کمک می کند و این خدمتگذاران نظام اسلامی هستند که باید مانع اثر گذاری این اقدامات شوند.
این مقام قضایی، نشاط و امید آفرینی و تلاش برای ایجاد ایرانی امن و آباد را وظیفه کارگزاران در نظام اسلامی ذکر کرد و بیان داشت: نظام اسلامی پا به پای تلاش در عرصه پیشرفت و توسعه، در جبهه جنگ با دشمنان این مرز و بوم و امروز که با جنگ ادارکی، شناختی و ترکیبی به میدان تقابل با نظام اسلامی آمده اند.
وی با اشاره به مشقات کار در دستگاه قضا و سختی های مترتب بر این فضا، تصریح کرد:‌ خدمت در عدلیه که رسالتش، احقاق حق، بسط عدل و گسترش عدالت است مأجور درگاه الهی و نوعی عبادت است و باید تمام تلاش خویش را در جهت تحقق اهداف آن به کار برد.
شایان ذکر است در پایان این مراسم از قضات و کارمندان نمونه دادگستری با حضور محمدصالح جوکار نماینده مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *