رئیس شورای شهر یزد:

ارتباط مستقیم با مردم، رمز موفقیت دادگستری استان یزد

لینک کوتاه

رئیس شورای شهر یزد گفت: پیشرفت و رمز موفقیت دادگستری استان یزد، دیدار و ارتباط مستقیم قضات و مردم در تکایا، حسینیه ها، مساجد و دیگر محل های عمومی است.

به گزارش طلوع یزد، عزیز الله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یزد با دهشیری رئیس کل داگستری استان، که بمناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد افزود: ارتباط دادگستری با شهرداری استان ارتباط تنگاتنگ و همیشگی است و در رابطه با پرونده ها و مسائلی که در زمینه شهرداری است، دادگستری برای حل آن همکاری لازم دارد.

شهردار یزد نیز ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: ارتباط علمی و فنی بین شورا، شهرداری و دادگستری برقرار شود تا برخی مباحثی که در کمیسیون ها مطرح شده و با توجه به آرا متناقض بوده است رفع شود.

محی الدین ادامه داد: الحمدالله ارتباط بسیار تنگاتنگی میان مجموعه شهرداری و شورای شهر یزد با دادگستری و دادستانی استان یزد وجود دارد.

شهردار یزد تصریح کرد: نمونه بارز این ارتباط بسیار خوب در کمیسیون‌های قضائی است که برگزار می شود و نتایج و ماحصل بسیار خوبی برای شهر و شهروندان به دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر این ارتباط را بتوان در حوزه‌های علمی و فنی تقویت کرد قطعا نتایج بسیار بهتر و بیشتری به دنبال دارد.

رئیس کل دادگستری استان هم در این دیدار از شورای اسلامی شهر به عنوان نوعی پارلمان با اختیارات محلی که از شان قانونگذاری برخوردار است یاد کرد و گفت: پیش بردن امور شهر به دور از حاشیه از نقاط قوت شورای شهر حاضر است.

وی با اشاره به رونمایی از پنجره واحد زمین در استان به عنوان پنجمین استان کشور گفت: در این سامانه ۴۰ دستگاه به یکپارچه به ارائه خدمت با هدف کاهش هزینه ها ، حذف موازی کاری ها و رفع تعرضات در حوزه زمین می پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *