معاون خدمات شهری شهرداری یزد:

حفظ نظافت شهر در گرو همکاری و مشارکت شهروندان است

لینک کوتاه
رحیم دل

معاون خدمات شهری شهرداری یزد با اشاره به اینکه حفظ بهداشت و سلامت شهر در گرو مشارکت شهروندان می باشداظهار داشت: یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای ساخت شهر سالم، مشارکت واقعی شهروندان است.

به گزارش طلوع یزد، حمید رضا رحیمدل؛معاون خدمات شهری شهرداری یزد در اولین نشست بررسی دفترچه پیمان خدمات شهری ضمن تشکر از مسئولین خدمات شهری مناطق در خصوص پاکیزگی و نظافت شهر یزد به لزوم رعایت هر چه بیشتر مسائل مربوط به بهداشت و سلامت شهروندان اشاره کرد و گفت : حفظ بهداشت و سلامت شهر در گرو مشارکت شهروندان و از طرفی تلاش و نظارت بیش از پیش مدیریت شهری بر وظایف پیمانکاران خدمات شهری محقق می گردد که ارائه نظرا ت کارشناسی سازنده در این زمینه می تواند موجبات هر چه بهتر شدن خدمات رسانی به شهروندان را فراهم آورد.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد در این نشست ضمن درخواست از شهروندان نسبت به حساس بودن به موضوع جمع آوری پسماند و رعایت تفکیک از مبدابه اقدامات اخیر مدیرت شهری از قبیل افزایش ایستگاههای جمع آوری پسماند خشک ،راه اندازی خط پردازش سیصد تنی و همچنین خرید دو دستگاه سیمی تریلر برای خدمات رسانی بهتر در زمینه مدیرت پسماند اشاره کرد

در پایان با هم اندیشی کارشناسان خدمات شهری مقرر شد موارد اصلاحی در دفترچه پیمان به پیمانکاران ابلاغ گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *