توضیحات دکتر جوکار در خصوص طرح ساماندهی کارکنان دولت و اجاره‌بهای مسکن

لینک کوتاه
جوکار

دکتر جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس به توضیحی در خصوص طرح ساماندهی کارکنان دولت و اجاره‌بهای مسکن که امروز در مجلس مورد بررسی قرار گرفت، پرداخت.

محمد صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار طلوع یزد، با اشاره به اینکه امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی چند طرح مطرح شد، گفت: یکی از این طرح‌ها، بررسی طرح دو فوریت کنترل و ساماندهی اجاره‌بهای املاک مسکونی بود. دو فوریت آن چهارشنبه هفته گذشته به تصویب رسیده بود و امروز کلیات آن به رأی گذاشته شد که رأی آورد و به کمیسیون مربوطه بازگردانده شد تا کار تخصصی بر روی آن انجام گیرد و مجدداً به صحن مجلس بازگردد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: موافقان و مخالفان امروز در خصوص این طرح صحبت کردند. موافقان در راستای کنترل اجاره‌بهای مسکن تأکید داشتند و مخالفان به این مسئله اشاره داشتند که نمی‌توان برای بخش خصوصی قانون تصویب کرد و این تأثیرگذار بر روی بحث ساخت مسکن در آینده خواهد بود. ان‌شاءالله که در هفته آینده نتایج کمیسیون را بررسی می‌کنیم و امیدوار هستیم تا سبب کاهش اجاره‌بها در سطح کشور شود.
وی با بیان اینکه همچنین امروز طرح فوریت به‌کارگیری و ساماندهی کارکنان دستگاه اجرایی در صحن مجلس مطرح شد، افزود: فوریت آن به تصویب رسید و از روز یکشنبه هفته آینده در دستور کار نمایندگان قرار خواهد گرفت و کلیات و جزئیات مورد بررسی و تصویب قرار می‌گیرد.
نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: این طرح ان‌شاءالله بتواند مشکلات طولانی مدتی که کارکنان زحمت دولت و شرکتی‌ها داشتند را برای تبدیل وضعیت پاسخ دهد و شاهد مرتفع شدن مشکلاتشان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *