پیام تبریک رئیس اتاق اصناف مرکز استان یزد به مناسبت روز ملی اصناف

لینک کوتاه

علیرضا حسنی رئیس اتاق اصناف مرکز استان یزد در پیامی با تقدیر از تشریک مساعی و حضور موثر و مناسب صنوف در عرصه های مختلف ملی و مذهبی، بویژه ایام شیوع بیماری کووید ۱۹ روز ملی اصناف را به بازاریان و فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش طلوع یزد، در این پیام آمده است:

در طول تاریخ این مرز و بوم، قشر زحمتکش و خدوم اصناف با برخورداری از روحیه مذهبی و پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی کارنامه و نام درخشانی را از خود بر جای نهاده و همراه با مولفه‌های ارزشی همچون امانت،انصاف و عدالت بوده‌اند.
حضور منسجم و موثر اصناف در عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی، ضرورتی انکارناپذیر بوده و اصناف متعهد استان یزد در کنار پرداختن به فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار، همواره در مسایل روز کشور و تحولات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و نیز بویژه در ایام شیوع بیماری کووید ۱۹ بالاخص اهتمام و تلاش برای تهیه و خرید تجهیزات ضروری بیمارستانی ، تهیه کمک های مومنانه و… نقش‌آفرینی کرده‌اند.

اینجانب ضمن تبریک این روز به جامعه بزرگ اصناف و بازار ، این قشر شریف و زحمتکش، امیدوارم در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین با تکیه بر توان و تخصص صاحبان صنوف و حمایتهای دولت و رفع موانع تولید، شاهد رونق تجارت و تقویت واحدهای توزیعی، تولیدی و خدماتی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *