به مناسبت هفته بسيج اساتيد برگزار می شود؛

برگزاری حلقه صالحین خواهران اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد

لینک کوتاه
هفته بسيج اساتيد

دکتر فروغ حیرانی عضو هیات علمی و معاون بسیج اساتید خواهران اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد یزد از برگزاری اردوي فرهنگي-تفريحي یکروزه برای اساتید واحد یزد در این هفته مبارک خبر داد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد ، در راستای گرامی داشت هفته بسیج اساتید دکتر فروغ حیرانی عضو هیات علمی و معاون بسیج اساتید خواهران اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد یزد اظهار کرد: بسیج توانمندی های تحسین برانگیز و شگرفی را به نمایش گذاشته است و به اعتراف همگان مایه افتخار و سربلندی اسلام و انقلاب و کشور شده است که در این راستا امید بخشی و امیدآفرینی یک هدف بسیار مهم در بحث بسیج اساتید می باشد و اساتید گرانقدر بسیجی باید اهتمام ویژه بر این مساله مهم داشته باشند.
وی در ادامه صحبت خود در جلسه هم اندیشی حلقه صالحین اعضای هیات علمی خواهران واحد یزد، هدف از برگزاری این اردوی یکروزه در جهت بالا بردن روحیه کار تیمی و همچنین با توجه به خاتمه یافتن ترم و به منظور تشکر از زحمات عزیزان اساتید دانشگاه و بالا بردن انگیزه همکاران عنوان کرد.
معاون بسیج اساتید خواهران اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد یزد در پایان خاطر نشان کرد، حلقه صالحین خواهران واحد یزد در نظر دارد با برگزاری نشست های متعددعلمی – فرهنگی و همچنین برگزاری اردوها تابستانه و برنامه های ورزشی بتواند در ایجاد روحیه با نشاط و ایجاد انگیزه که عامل محرک همکاران دانشگاهی می باشد اقداماتی موثر را در این راستا انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *