1600 میلیار تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به یزد پرداخت شد

لینک کوتاه

استاندار یزد اظهار داشت: از اوایل دولت تاکنون یکهزار و 600 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به یزد پرداخت شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از خبرگزاری تسنیم از یزد، مهران فاطمی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل و تکریم برگزیدگان تبلیغ استان یزد با اشاره به جنگ روایت‌ها اظهار داشت: دولت سیزدهم به صورت شبانه‌روز در حال فعالیت است و با وجودی که حجم کار نشده زیاد است، یک دست‌های پشت پرده‌ای به ویژه در حوزه رسانه سعی دارد که با نادیده گرفتن خدمات دولت، پمپاژ ناامیدی در جامعه کند.

استاندار یزد با بیان اینکه از اوایل دولت تاکنون یکهزار و 600 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به یزد پرداخت شده گفت: این عدد معادل بودجه سه سال استان یزد است و دولت مطابق قولی که داده اعتبارات خود را به صورت کامل محقق کرده است.

فاطمی گفت: دولت از زمانی که زمام امور کشور را در دست گرفت پوشش واکسیناسیون بسیار کم بود و تمام اصناف و برنامه‌های فرهنگی و گرشگری و دیگر برنامه‌ها تعطیل بود اما در حال حاضر با پوشش جامع واکسیناسیون توسط دولت و جلسات پی‌در‌پی ستاد کرونا با حضور شخص رئیس جمهور و واکسیناسیون بالغ بر 90 درصدی مردم سبب شد که امروز در تمام کشور همه برنامه‌ها بدون هیچ مشکلی این روزها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با وجود تمام اقاماتی که توسط دولت صورت گرفته و در نوع خود کم‌نظیر است برخی افراد تمام تلاش خود را می‌کنند که خدمات دولت در کشور و استان یزد را ناچیز نشان دهند.

اکثر خسارت‌های سیل اخیر به خسارت‌دیدگان پرداخت شد

فاطمی به سیل اخیر یزد اشاره کرد و گفت: دوره بازگشت این سیل در استان یزد 100 سال یکبار است و با وجودی که متوسط بارش شهر یزد در یکسال 47 میلی متر بود، 28 میلی متر باران به صورت میانیگین در مدت 50 دقیقه رخ داد و ما در این مدت کم شاهد بارش 60 درصد باران در استان بودیم.

وی با بیان اینکه در همین زمان کم شهرداری و تمامی دستگاه‌ها وارد کار شدند و به لطف خدا خسارت جانی نداشتیم گفت: با وجود مدت کمتر از 50 روز خسارت تمام خانه‌ها محاسبه شده و قریب به اتفاق این هزینه‌ها تاکنون پرداخت شده و مابقی هم در حال بررسی است.

استاندار یزد افزود: برای نخستین بار دادستان یزد به دستور رئیس کل دادگستری و مصوبه شورای مدیریت بحران، آسیب شناسی لازم را در این حوزه انجام داد و تخلفات را به صورت دقیق اعلام کرد.

وی تصریح کرد: دولت  در میدان کار و تلاش است ولی تبلیغات افرادی که با نظام مشکل دارند به شدت فعال است و فاصله واقعیت خدمات تا آن چیزی که آنها نشان می‌دهند را دستگاه‌های تبلیغاتی ما باید جبران کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *