تقویت برنامه های فرهنگی و ورزشی، در اولویت طرح های تابستانی سازمان های مربوطه

لینک کوتاه

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: نهاد های متولی عرصه های فرهنگ، هنر و ورزش در این ایام بایستی با یک برنامه ریزی منسجم، برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی را جهت ارائه به دانش آموزان و دانشجویان در دستور کار خود قرار دهند و از جمله این نهادها سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری یزد می...

به گزارش طلوع یزد، نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد در جلسه این کمیسیون ضمن اشاره به شروع تعطیلات تابستانی مدارس و دانشگاه ها و لزوم برنامه ریزی و داشتن نگاه ویژه نسبت به پر نمودن اوقات فراغت دانش آموزان گفت: نهاد های متولی عرصه های فرهنگ، هنر و ورزش در این ایام بایستی با یک برنامه ریزی منسجم، برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی را جهت ارائه به دانش آموزان و دانشجویان در دستور کار خود قرار دهند و از جمله این نهادها سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری یزد میباشد.

وی ادامه داد: تابستان فرصت مناسبی برای پرورش و تقویت سلامت روح و جسم نوجوانان و جوانان است و باید رویداد هایی متناسب با اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برنامه ریزی شود تا جوانان بیشتر در عرصه های میدانی و عملیاتی فرهنگی فعالیت داشته باشند.

نیکونژاد در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید، در گذشت استاد محمد علی کریم خانی خالق اثر آمدم ای شاه پناهم بده را تسلیت گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *