بازگشایی خیابان مطهری یزد تا پایان هفته

لینک کوتاه

خیابان مطهری یزد که چند روزیست به علت فرونشست زمین مسدود شده است تا پایان هفته به طور کامل بازگشایی می‌شود.

به گزارش طلوع یزد،معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا استان یزد گفت: امروز سمت راست خیابان مطهری که چند روز پیش به دلیل فرسودگی لوله‌های فاضلاب فرونشست کرده بود باز و تا آخر هفته به طور کامل بازگشایی می‌شود.

فریمانی در رابطه با علت فرونشست زمین در این خیابان افزود: خط فاضلاب بتنی به طول ۱۵۰۰ متر ۲۵ سال پیش در شهر یزد اجرا شده است و این لوله‌های بدون پوشش هم اکنون فرسوده شده اند.

وی ادامه داد: به علت کمبود اعتبار برنامه تعویض کل این شبکه تا کنون اجرا نشده است که خوشبختانه با اعلام آمادگی یک سرمایه گذاربرای اجرای طرح فاضلاب در کل شهر یزد قرار است تعویض لوله‌های فاضلاب فرسوده شهر به زودی انجام شود.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا استان یزد با اشاره به اولویت قرار گرفتن تعویض خط لوله فاضلاب خیابان مطهری افزود: هزینه تعویض این خط لوله به طول یک و نیم کیلومتر ۶۰ میلیارد تومان هزینه دارد.

خیابان شهید مطهری یکی از خیابان‌های مهم شهر یزد می‌باشد و به معابر مهمی مانند بلوار جمهوری اسلامی، شهید نواب صفوی، بیست و دو بهمن، پاکنژاد، طالقانی، نواب، فرخی، معلم، شهید صدوقی شمالی، بیمارستان سوختگی و همچنین بلوار نواب متصل گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *