رییس هیأت مدیره شرکت توسعه فولاد آلیاژی ایرانیان ؛

تفاهمنامه همکاری دانشگاه یزد با شرکت فولاد آلیاژی ایران منعقد شد

لینک کوتاه
به منظور بسترسازی اثربخش و تقویت ارتباط، همبستگی و تطابق میان نظام آموزش عالی و توسعه فناوری بر اساس نیاز صنعت و همکاری‌های پژوهشی، آموزشی و مشاوره‌ای قرارداد همکاری سه ساله ای بین دانشگاه یزد و شرکت فولاد آلیاژی ایران منعقد شد

به منظور بسترسازی اثربخش و تقویت ارتباط، همبستگی و تطابق میان نظام آموزش عالی و توسعه فناوری بر اساس نیاز صنعت و همکاری‌های پژوهشی، آموزشی و مشاوره‌ای قرارداد همکاری سه ساله ای بین دانشگاه یزد و شرکت فولاد آلیاژی ایران منعقد شد.

به گزارش طلوع یزد، رییس هیأت مدیره شرکت توسعه فولاد آلیاژی ایرانیان با اشاره به تأسیس دفتر شرکت توسعه فولاد آلیاژی ایرانیان در این دانشگاه، اظهار داشت: این همکاری تاکنون دستاوردهای قابل توجهی برای طرفین داشته است.به گزارش روابط عمومی دانشگاه یزد، مهندس محمدرضا حاج لطفعلیا، از عقد قرارداد این شرکت با پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد برای اجرای سه پروژه تحقیقاتی خبر داد و افزود: همچنین اخیرا جلسه ای با دانشکده کامپیوتر در ارتباط با بررسی نحوه همکاری این دانشگاه با شرکت فولاد آلیاژی ایران در زمینه هوش مصنوعی و صنعت 4.0 برگزار شده است .
رییس هیأت مدیره شرکت توسعه فولاد آلیاژی ایرانیان با مثبت ارزیابی کردن دستاوردهای تأسیس دفتر این شرکت در دانشگاه، گفت: شرکت توسعه فولاد آلیاژی ایرانیان به طور کامل متعلق به شرکت فولاد آلیاژی ایران است که با هدف توسعه شرکت فولاد آلیاژی ایران در زمینه‌های مختلف از جمله ایجاد خطوط تولید جدید و ارتقای تجهیزات، تدوین دانش فنی و سیستم‌های شرکت با استفاده از فناوری‌های روز و تحول دیجیتال تأسیس شده است. وی افزود: این شرکت در صدد است تا از طریق دانشگاه‌ها و شرکت‌های فناور داخلی و شرکت‌های پیشرو خارجی در زمینه فولاد و همچنین استفاده از این دستاوردها برای ارتقای سایر شرکت‌ها به ویژه شرکت‌های فولادی اقدام کند.
حاج لطفعلیا با بیان اینکه این شرکت تسهیل‌گر و رابط شرکت فولاد آلیاژی ایران با مراکز دانشگاهی و شرکت‌های فناور است، گفت: این شرکت در سال 1400، مشاور و پیمان مدیریت (MC) پروژه نورد وایر شرکت فولاد آلیاژی ایران شد که ظرفیتی400 هزارتن را در نورد وایر آلیاژی از قطر 5 تا 18 میلی‌متر را دارد.
وی افزود: دو پروژه با دانشگاه یزد، یک پروژه با همکاری شرکت فولاد تکنیک و چند پروژه دیگر را با سایر شرکت‌ها شروع کرده‌ایم که بعضی از آن‌ها به پایان رسیده و تعدادی نیز در حال انجام است.
رییس هیأت مدیره شرکت توسعه فولاد آلیاژی ایرانیان همچنین از بازطراحی پاتیل مذاب و شاهین جرثقیل سقفی و تدوین دانش فنی تولید فولاد ضدزنگ محتوی نیتروژن بالای 1000 پی.پی.ام با همکاری دانشگاه خبر داد و افزود: تدوین طرح کسب و کار شرکت فولاد آلیاژی ایران، طراحی سیستم هیدرولیک صافکاری و تهیه اسناد مناقصه تجهیزات تعمیرات مرکزی در دست احداث پروژه یزد 1 از دیگر پروژه‌های اصلی این شرکت به شمار می‌روند.
حاج لطفعلیا در ادامه به باز طراحی میز رولیک ورودی استند 1 نورد سنگین، طراحی مکانیزم صافکاری تسمه نورد سبک و سنگین و همچنین بررسی همه جانبه احداث کوره‌ القایی تحقیقاتی در واحد فولادسازی اشاره کرد و افزود: علاوه بر این، مطالعه درباره طرح تحول دیجیتال، صنعت 4.0، کاهش مصرف انرژی در کوره‌های قوس الکتریکی ،استفاده از مشاوره استادان جامعه‌شناس و روانشناس در استخدام نیروی انسانی شرکت فولاد آلیاژی ایران را نیز در دستور کار داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *