پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی عملیات عمرانی ساختمان مدیریت پسماند

لینک کوتاه

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد از پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه ساختمان اداری سازمان مدیریت پسماند شهرداری با هزینه ای بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد – محمد علی سلمانی ندوشن با بیان اینکه اجرای پروژه ساختمان اداری مدیریت پسماند شهرداری از اواسط سال گذشته آغاز شده است، گفت: این پروژه در مساحتی بالغ بر ۱۶۰۰ متر مربع در دو طبقه با زیر بنای ۱۵۰۰ متر مربع در حال احداث می باشد که تاکنون در حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در صورت تامین اعتبار تا انتهای سال جاری آماده بهره برداری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اسکلت بتنی این ساختمان در پایان سال گذشته تکمیل شده است، اظهار کرد: در سال جاری تاکنون عملیات عمرانی این ساختمان شامل اجرای والپست و تیغه چینی ها به اتمام رسیده است.

وی افزود: علی رغم هزینه ۲۵ میلیارد ریالی برای این پروژه که تا اکنون انجام شده است، پیش بینی می شود برای اتمام آن در حدود ۶۰ میلیارد ریال دیگر هزینه خواهد شد.

معاون شهردار یزد در ادامه بیان داشت: این ساختمان واقع در میدان امام رضا(ع) ابتدای بلوار کاوه آهنگر در حال احداث می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *