رئیس کمیته امداد شهرستان ابرکوه اعلام کرد:

کمک 2 میلیارد تومانی حامیان نیکوکار به ایتام و محسنین ابرکوه

لینک کوتاه

رئیس کمیته امداد شهرستان ابرکوه گفت: حامیان نیکوکار شهرستان ابرکوه در سال گذشته 2 میلیارد تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کردند.

به گزارش طلوع یزد، رئیس کمیته امداد شهرستان ابرکوه گفت: حامیان نیکوکار شهرستان ابرکوه در سال گذشته 2 میلیارد تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، کاظم چاکرالحسینی بابیان اینکه مردم نیکوکار این شهرستان همواره در انجام امور خیر و احیای سنت‌های حسنه الهی پیشگام هستند، گفت: حامیان نیکوکار شهرستان ابرکوه در سال گذشته 2میلیارد تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کردند.

وی افزود: 232 نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم (محسنین)، تحت حمایت کمیته امداد در سطح شهرستان ابرکوه از حمایت 1251 حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

رئیس کمیته امداد شهرستان ابرکوه بابیان اینکه حامیان نیکوکار می‌توانند با پرداخت ماهیانه حداقل 50 هزار تومان حمایت فرزندان معنوی خود را بر عهده بگیرند، ادامه داد: سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir  برای ثبت‌نام و حمایت ایتام و فرزندان نیازمند در نظر گرفته‌شده است، همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به کمیته امداد شهرستان در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *