مدیرکل ميراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد:

حمایتمان از صنایع دستی 100 درصدی است

لینک کوتاه
آخوندی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد سیاست کلی مبنی بر حمایت 100 درصدی از صنایع دستی است، گفت: شبکه سازی جزو مهمترین برنامه‌ها در حوزه صنایع دستی است.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزداحمد آخوندی در نشست فرمانداری اردکان با حضور معاون وزیر، با بیان اینکه سیاست کلی مبنی بر حمایت 100 درصدی از صنایع دستی است، اظهار کرد: در مباحث آموزش و ترویج، بازاریابی و برندینگ و تأمین زیرساخت‌ها ورود و در این باره اقدام می‌کنیم.
وی با تاکید بر اینکه شبکه سازی جزو مهمترین برنامه‌ها در حوزه صنایع دستی است، گفت: فرصت نوروز بعد از دو سال رکود برای استان جدی است و نوروز ما براساس پیش‌بینی‌های امسال نوروز عجیبی خواهد بود.
این مسئول افزود: آمار نشان می‌دهد که بیش از 90 درصد مراکز اقامتی ما تکمیل شده و احتمالا به سمت مراکز دیگر باید حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه تمرکز بر صنایع دستی در سال جدید بسیار جدی است، گفت: به علت ثبت ملی شهر بافق و اردکان اطلاع رسانی خواهیم کرد که از هر شهر یک اثر ثبت ملی شده و محور برندسازی هر شهر متکی به صنایع دستی باشد.
این مسئول با تاکید بر لزوم جهش در صنایع دستی یزد خاطرنشان کرد: نوید می‌دهیم که شهر اردکان مثل تمام زمینه‌های دیگر پیش قدم توسعه و جهش صنایع دستی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *