معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

مشکلات اجرای مصوبات قرارگاه جوانی جمعیت در استان احصا شود

لینک کوتاه
عزیی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: مسئولان مشکلات موجود بر سر راه اجرای مصوبات قرارگاه جمعیت در دستگاه خود را احصا کرده و برای رفع آن با وزارت خانه خود ارتباط بگیرند.

به گزارش طلوع یزد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد  در اولین نشست قرارگاه جوانی جمعیت در استان که با حضور حجت الاسلام وافی، عضو ستاد ملی جمعیت و مدیران دستگاه های عضو این قرارگاه برگزار شد، با بیان اینکه موضوع جمعیت، امروز یک جنگ نرم است، گفت: دشمن در این مسیر به موفقیت خود نزدیک شده و ما برای جلوگیری از آن جامعه را از خواب بیدار کنیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای مصوبات قرارگاه جوانی جمعیت در کشور یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب است، گفت: ما مدیران و مسئولان باید اجرای این مصوبات را از دستگاه خود شروع کرده و به وظیفه خود در این زمینه عمل کنیم تا در پایان مسئولیت، دین در این زمینه بر گردن ما نباشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه اجرای بند به بند مصوبات قرارگاه جمعیت در استان را شخصا پیگیری می کنم، افزود: کاهش رشد جمعیت در کشور اسلامی ایران برنامه و نقشه دشمن است که باید این نقشه را مردان میدان نقشه بر آب کنند.

مهندس عزیزی تصریح کرد: مسئولان مشکلات موجود بر سر راه اجرای مصوبات قرارگاه جمعیت در دستگاه خود را احصا کرده و برای رفع آن با وزارت خانه خود ارتباط بگیرند.

وی ادامه داد: اگر هم تمام مشکلات موجود در بخش های مختلف مثل صنعت و کارگری و انتقال آب و … را حل کنیم باید در آینده جمعیت جوانی برای بهره برداری از آنها وجود داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد همچنین به موضوع مهم ازدواج جوانان اشاره کرد و افزود: مدیران هر مجموعه مقدمات ازدواج افراد مجرد شاغل در مجموعه  خود را تامین و آن ها را به ازدواج و فرزند آوری تشویق کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *