قدردانی از تلاش های خالصانه و خستگی ناپذیر امدادگران ، نجاتگران درگیر با حادثه قطار مشهد به یزد

لینک کوتاه
حرازی زاده

دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در پیامی از تلاش های خالصانه و خستگی ناپذیر امدادگران ، نجاتگران و پرسنل خدوم جمعیت هلال احمر استان درگیر با حادثه قطار مشهد به یزد تقدیر کرد.

به گزارش طلبوع یزد به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده یزدی در متن پیام خود آورده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
جمعیت هلال احمر مفتخر به داشتن اعضا و امدادگرانی است که خالصانه و صادقانه قدم در مسیر خدمت به نیازمندان و آسیب دیدگان بر می دارند و از هیچگونه تلاش و کوششی در ارائه خدمت به همنوعان و هموطنان خویش در هر زمان از شبانه روز دریغ نمی ورزند .
حادثه دلخراش خروج قطار مسافربری مشهد ـ یزد از ریل و جان باختن و مصدومیت تعدادی از هم استانی‌های عزیزمان که همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت باسعادت آن امام رئوف(ع) از بارگاه منور رضوی باز می‌گشتند ، یزد را یکپارچه عزادار و در اندوهی بزرگ فرو برد و دل‌های همه عاشقان و دلسوختگان هشتمین امام شیعیان (ع) را جریحه دار ساخت.
این حادثه ناگوار با تمام مرارت‌ها و تلخی‌ها، صحنه‌ای از ایثار و جانفشانی فرزندان شجاع و دلاور ایران اسلامی خلق کرد که برای نجات جان هموطنان جان خود را نثار کردند. در این فاجعه جانگداز ، بار دیگر چابکی، شجاعت و فداکاری انسان‌هایی جان برکف برای التیام‌بخشی و نجات جان و مال دیگران، برگ زرینی در تاریخ فداکاری ملت ایران ثبت کرد که هرگز از ذهن مردم این سرزمین پاک نخواهد شد.
این حضور همیشه در صحنه و آمادگی شما امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در پوشش امدادی حوادث طبیعی و غیر طبیعی نشان می‌دهد که برای کمک به انسان‌ها و تسکین آلام بشری به عنوان مهمترین اصل در این نهاد مردمی، با یک دست در دست نیازمند و با دست دیگر با خدا معامله می‌کنید.
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر فراوان از آمادگی بالا و روحیه خدمت رسانی همراه با تلاش مخلصانه در وجود امدادگران خدوم جمعیت هلال احمر، از خداوند متعال آرزوی موفقیت و سربلندی شما را در توفیق خدمت به هموطنان ایران اسلامی مسالت دارم.
همچنین با ابراز همدردی و عرض تسلیت به خانواده‌های داغ‌‌دیده و عزادار این سانحه غمبار و مردم شریف دارالعباده و دارالعلم یزد، از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان این عزیزان، صبر جمیل و اجر جزیل و برای در گذشتگان مغفرت و رحمت واسعه الهی و حشر با علی ابن موسی الرضا(ع) مسئلت می‌نمایم و برای مصدومان و مجروحان این حادثه، شفای عاجل و عافیت کامل آرزومندم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *