سامانه هوشمند حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان یزد بزودی راه اندازی خواهد شد

لینک کوتاه

با حضور سرپرست فرمانداری ، معاونین فرماندار،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و مسئولین ذیربط جلسه هماهنگی و راه اندازی سامانه هوشمند حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان یزد در محل سالن ولایت فرمانداری برگزار شد

به گزارش طلوع یزد، سید محمد رضا مدرسی سرپرست فرمانداری یزد بیان داشت :راه اندازی سامانه هوشمند حمل و نقل جاده‌ای ،گام برداشتن در مسیر عدالت بهتر وبیشتر برای همه فعالان در حوزه حمل ونقل می باشد .
وی در ادامه با تقدیر و تشکر از عوامل و دست اندرکاران تهیه و راه اندازی این سامانه افزود :البته لزوم بر هماهنگی و دلسوزی بشتر برای نتیجه بهتر ونزدیک شدن به وضعیت مطلوب را نیزمی طلبد .
محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز با تشکر از اهتمام ارزشمند سرپرست فرمانداری یزد به راه اندازی سامانه هوشمند حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان گفت: با توجه به اینکه بخش عظیمی از حمل و نقل استان مربوط به شهرستان یزد می باشد راه اندازی سامانه هوشمند حمل و نقل جاده‌ای واعلام بار ، تکلیفی از سوی کارگروه نظارت حقوق عامه به دفتر راهداری است که از فواید این سامانه می‌تواند به شفاف سازی، جلوگیری از فساد‌های احتمالی و تسهیل در حمل و نقل نام برد.
وی افزود: امیدواریم این فرآیند با تخصیص و توزیع بار بین راننده و شرکت‌ها و با حمایت فرمانداری یزد و دیگرمسئولین مربوطه وافراد ذینفع به نحو احسن در شهرستان یزد انجام شود .

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *