نحوه رسیدگی تعزیرات حکومتی به تخلفات

لینک کوتاه
مهاجریان مقدم

مهاجریان مقدم سرپرست اداره کل به تشریح مسائل و همکاری و همراهی تمام واحدها به منظور تسریع در رسیدگی پرونده ها پرداخته و بر برخورد فوری و قاطع و قانونی با متخلفین و تشدید نظارتها با همکاری نهادهای ذی ربط جهت کنترل بازار از برنامه های اجرایی سازمان تعزیرات می باشد تأکید نمود .

به گزارش طلوع یزد، جلسه ای با حضور معاون اجرایی اداره کل ، رئیس اداره حراست و رؤسای شعب استان روز دوشنبه مورخ 23 خرداد ماه 1401 در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید،وی با اشاره به تأکید جناب آقای دکتر اصانلو معاون محترم وزیر دادگستری و ریاست عالی سازمان تعزیرات حکومتی نسبت برخورد قاطع با متخلفین افزود : به منظور تشدید برخورد با متخلفان و خصوصاً گرانفروشان ، مقرر شد با توجه به مصوبه سران قوا مبنی بر اقزایش مجازاتهای متخلفین اقتصادی ، پرونده های متخلفین با سرعت و قاطعیت رسیدگی و واحدهای متخلف نیز اعم از صنفی ، تولیدی و توزیعی پلمپ و پرده تخلف نیز بر سر درب واحدهای متخلف نصب و شهروندان عزیز نیز در جریان مجازاتها و اعمال قانون متخلفین قرار گیرند .

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *