بخشش 9 میلیارد ریالی در یک فقره پرونده اختلاف مالی

لینک کوتاه
حداد

رییس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد گفت: با گذشت و بخشش 9 میلیارد ریال در یک فقره پرونده با موضوع اختلاف مالی و پرداخت مابقی دین توسط محکوم، پرونده مختومه و متهم از زندان رهایی یافت.

به گزارش طلوع یزد، محمدرضا حداد اظهار داشت : یک فقره پرونده با موضوع اختلاف مالی به ارزش بالغ بر 15 حدادمیلیارد ریال که محکوم علیه که قریب به یکسال در زندان بسر می برد باهمت و مساعی اعضا و کارکنان شعبه شورای حل اختلاف ویژه زندانیان مستقر در زندان مرکزی و دعوت از شاکی، در نهایت خواهان پرونده با صراحت و بدون هیچ‌گونه قید و شرطی نصف مبلغ مورد مطالبه خود را گذشت و محکوم نیز پس از پرداخت مبلغ باقیمانده از زندان آزاد و به آغوش خانواده خویش بازگشت.
این مقام قضایی با اشاره به گذشت در جرایم قابل گذشت تصریح کرد: این دسته از جرایم که با گذشت شاکی، متهم یا محکوم، مشمول موقوفی تعقیب و یا اجرا قرار می گیرد حتی در مواردی که گذشت بصورت مشروط یا معلق باشد.
وی افزود: خوشبختانه شوراهای حل اختلاف استان موفق شده اند در جرایم قابل گذشت در تمام مراحل دادرسی از دادسرا تا اجرای احکام با وساطت و میانجی گری پرونده ها را به سازش منتهی نمایند.
وی در پایان از شعب شوراهای حل اختلاف ویژه زندانیان مستقر در زندان که در جهت آزادی محکومان و متهمان جرایم مالی تلاش های بی وقفه انجام می دهند، تقدیر و تشکر نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *