رئیس شورای شهر یزد مطرح کرد؛

اصلاحات کمیسیون ماده صد بایستی در جهت رضایت شهروندان و کاهش مشکلات شهرداری باشد

لینک کوتاه
سیفی

سیفی در این رابطه گفت: بعد از پیروزی لنقلاب اسلامی ، شورای انقلاب تصویب کرد که در کمیسیون ماده صد شهرداری، میتوان برخی تخلفات جزئی ساختمانی را با اتخاذ جریمه حل نمود .

به گزارش طلوع یزد، رئیس شورای شهر یزد با بیان اینکه در جلسات این کمیسیون ، نمایندگانی از دادگستری، وزارت کشور و شورای همان شهر حضور دارند گفت : هرچند این این نمایندگان توان حداکثری خود را برای صدوری آرای عادلانه به کار میگیرند اما این کمیسیون ، برای بهبود عملکرد ، نیازمند اصلاحاتی اساسی می باشد و اصلاحاتی که تاکنون در کمیسیون به نتیجه رسیده است، مسائل موجود را نه تنها حل نکرده بلکه کار را سخت تر نموده و سبب افزایش مشکلات در شهرداری ها گردیده است و از کمیسیون شورا ها انتظار می رود، یک بار دیگر این اصلاحات را مورد بازنگری قرار دهد؛ ضمن اینکه نظرات شورا های سراسر کشور هم اعمال شود.

سیفی در ادامه گفت: شهرداری و شورای شهر یزد در این خصوص نشستی مشترک برگزار کرده و نظرات تکمیلی خود را برای اصلاحیه کمیسیون ماده 100 ارسال نمود و امیدواریم قانونی در این خصوص تصویب شود که برای مردم مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *