بازگشت مولد G14 نیروگاه سیکل ترکیبی یزد به مدار تولید

لینک کوتاه
تولید برق

مولد G14 نیروگاه سیکل ترکیبی یزد با ظرفیت نامی 123/4 مگاوات پس از انجام تعمیرات اساسی و با تلاش جهادی ، قبل از پیک بار تابستان به شبکه سراسری برق کشور پیوست.

به گزارش طلوع یزد به نقل از پایگاه برق حرارتی، سید محمد حسن جمال الدینی با اعلام این خبر افزود: مولد G14 نیروگاه سیکل ترکیبی یزد که از آبان ماه سال گذشته به علت ویبریشن بالا و لزوم انجام تعمیرات اساسی از مدار تولید خارج شده بود، با تلاش جهادی نیروگاه و شرکت تعمیرات نیروگاهی کشور پس از انجام فعالیت تعمیراتی بالا با موفقیت به شبکه سراسری تولید برق کشور اضافه گردید.
مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد گفت: با توجه به نیاز شبکه برق کشور و نزدیک شدن به روزهای گرم تابستان پیش رو با تلاش همکاران و شرکت پیمانکاری تعیمرات نیروگاهی، مولد آماده بهره برداری قرار گرفت و پس از انجام تست های لازم توسط پیمانکار به شبکه برق کشور پیوست.
خاطر نشان می گردد به دلیل نیاز شبکه، همزمان مولد S1 بخار نیروگاه نیز در مورخ 16 خرداد استارت و با شبکه سراسری پارالل گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *