دستور وزیر بهداشت برای رسیدگی فوری به مصدومان خروج قطار مسافربری طبس- یزد

لینک کوتاه

در پی خروج قطار مسافربری طبس-یزد و‌کشته و مصدوم‌شدن شماری از هموطنانمان، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تماس تلفنی با دکتر جعفر میعاد فر، رییس اورژانس کشور، دکتر سید محمد موسوی میرزایی، رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان جنوبی و‌ دکتر عمیدالدین خطیبی، رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد خواستار پشتیبانی دا...

به گزارش طلوع یزد،در این تماس دکتر خطیبی گزارشی از اعزام ۷ دستگاه امبولانس اورژانس، اتوبوس امبولانس ، بالگرد اورژانس و حضور رئیس اورژانس یزد بعد از اعلام حادثه به منطقه ارائه کرد و از از آمادگی کامل بیمارستان های معین برای اقدامات درمانی خبر داد

همچنین دکتر بهرام عین اللهی در تماس تلفنی با رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان جنوبی تاکید کرد: ارائه سریع خدمات درمانی مطلوب به مصدومان حادثه  انجام گیرد.

وزیر بهداشت همچنین به دکتر جعفر میعاد فر، رییس اورژانس کشور ماموریت داد تا در محل حادثه حاضر شود.

همچنین دکتر موسوی میرزایی رییس دانشگاه علوم پزشکی  خراسان جنوبی با اشاره به حضور فعال اورژانس پیش بیمارستانی و کادر تخصصی درمان برای ارائه خدمات به مصدومان این حادثه در بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس، گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اورژانس، اقدامات تشخیصی شامل سی تی اسکن و سونوگرافی از  مصدومان و‌ رسیدگی های درمانی به حادثه دیدگان، به وزیر بهداشت ارائه کرد و از آمادگی کامل بیمارستان های معین در بیرجند و فردوس برای اقدامات درمانی خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *