دستگیری 17سارق اماکن خصوصی و کشف 25فقره سرقت در یزد

لینک کوتاه
پلیس

فرمانده انتظامي شهرستان يزد از دستگيري 17سارق اماکن خصوصي و کشف 25 فقره سرقت درهفته گذشته خبر داد .

به گزارش طلوع یزد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «سعیدزینلی»در این خصوص اظهار داشت: در راستای برخورد با پدیده شوم سرقت و مبارزه با سارقان، ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه های سطح شهرستان طی هفته گذشته موفق به دستگیری 17 سارق اماکن خصوصی وکشف 25 فقره سرقت شدند.
وی با بیان اینکه سرقت اماکن خصوصی یکی از جرائم پر تکرار در سطح شهرستان می باشد، افزود: کشف این نوع سرقت و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کلانتری و پاسگاه های سطح شهرستان قرار دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان یزد با اشاره به اینکه در بحث پیشگیری نیازمند مشارکت مردمی در حفظ اموال شخصی شان هستیم، تصریح کرد: عدم رعایت اصول ایمنی و سهل انگاری از سوی مال باختگان یکی از عوامل اصلی وقوع انواع سرقت می باشد.
سرهنگ زینلی در پایان از شهروندان خواست: گزارش موارد مشکوک به سرقت را جزء وظایف شهروندی خود به شمار آورده و مراتب را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *