معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد یزد؛

رویداد ملی عصر امید سرآغاز ورود به دنیای تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین

لینک کوتاه
نصیری زاده

نوید نصیری زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد اظهار داشت رویداد ملی عصر امید چهارشنبه ۱۱ خرداد ماه همزمان با برگزاری نهمین جشنواره فرهیختگان به کار خود پایان داد.

به گزارش  طلوع یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی یزد،نوید نصیری زاده استاد تمام الکتروشیمی و رئیس شورای تخصصی پژوهش و فناوری استان با اشاره به برگزاری هر ساله جشنواره فرهیختگان اظهار کرد: در جشنواره نهم از ۶ نفر از پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به عنوان برگزیده کشوری در بخش های مختلف جشنواره تقدیر به عمل آمد.

نصیری زاده، رویداد ملی عصر امید را بارقه امید و دریچه ورود پژوهشگران، دانشجویان و افراد علاقه مند حوزه فناوری و نوآوری به حوزه کسب و کار، توسعه آن، جذب سرمایه و نقش آفرینی در راستای اقتصاد دانش بنیان خواند و گفت این رویداد با مشارکت فعالانه دانشگاه آزاد اسلامی یزد در زمینه‌های مختلف اعم از انعقاد تفاهم نامه ها، قراردادها، شرکت در جام های جسورانه، انجام داوری ها و ارائه دستاوردهای بسیج اساتید این دانشگاه، حضور با شکوهی را رقم زد.

وی تصریح کرد، با عنایت به اقدامات انجام گرفته از سوی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد، غرفه استان به عنوان برگزیده در میان کانون های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب گردید.

در پایان دکتر نصیری زاده ابراز امیدواری کرد این رویداد، آینده ای روشن را در راستای هدایت شغلی و فرصت های کسب و کار و سرمایه گذاری برای دانشجویان و علاقه مندان این حوزه ترسیم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *