معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهراری یزد خبر داد:

مرکز D.I.C تا شهریور ماه به بهره برداری خواهد رسید

لینک کوتاه
ترک اعتیاد

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد از بهره برداری از مرکز D.I.C (کلینیک ترک اعتیاد و خدماتی معتادین تزریقی و کارتن خواب) تا شهریور ماه سال جاری با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش طلوع یزد، محمد علی سلمانی ندوشن با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت معتادین و کارتن خواب ها از دغدغه های شهرداری یزد می باشد، اظهار داشت: در حالی که رسیدگی به معتادین و کارتن خواب‌ها از وظایف شهرداری ها نیست، با این حال ساختمان مرکز کلینیک ترک اعتیاد و خدماتی معتادین تزریقی و کارتن خواب در انتهای خیابان امام خمینی و ابتدای بلوار ملکوت توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری یزد در حال ساخت می باشد.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد با اشاره به اینکه تکمیل این ساختمان چند سال به تعویق افتاده بود، گفت: عملیات عمرانی این پروژه تاکنون پیشرفت ۸۰ درصدی داشته است و امیدواریم این مرکز تا اواخر شهریور ماه سال جاری به بهره برداری کامل برسد.

محمد علی سلمانی در ادامه بیان داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال پس از تکمیل ساختمان توسط شهرداری، جهت تجهیز و بهره برداری در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *