برای رسیدن به جامعه متعالی نیازمند خانواده سالم و متعالی است

لینک کوتاه
زارع

رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد با تاکید بر ضرورت تحکیم بنیان خانواده در جامعه گفت: برای رسیدن به جامعه متعالی نیازمند خانواده سالم و متعالی است.

به گزارش طلوع یزد، فاطمه زارع در نشست کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد با تسلیت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: حضرت امام خمینی(ره) بزرگترین حرکت در تاریخ را برای زمینه سازی ظهور حضرت مهدی(عج) انجام داد.
وی با بیان اینکه 15 خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود گفت: هدف انقلاب رسیدن به تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور حضرت مهدی(عج) است و امیدواریم که تمام حرکتها و اقدامات ما در راستای رسیدن به این هدف بزرگ باشد.
رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه به پیش نویس برنامه سیاست های خانواده که در شورای اسلامی شهر یزد تدوین شده اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین مسائلی که در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بحث خانواده است.
وی تصریح کرد: اهمیت و جایگاه خانواده و ضرورت تلاش برای تحکیم بنیان آن از ضرورت بالایی برخوردار است و باید تمام برنامه ها و فعالیت هایی که طرح ریزی می شود خانواده محور باشد.
زارع افزود: با توجه به اهمیت این بحث و تاکیدات مقام معظم رهبری بر این موضوع که یکی از راهبردهای رسیدن به تمدن اسلامی را خانواده متعالی و سالم دانسته اند، در شورای اسلامی شهر یزد تلاش صورت گرفت که کمیسیون خانواده را در شورای شهر ایجاد کنیم.
رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد افزود: در دوره های قبل بحث خانواده به عنوان یک کمیته زیرمجموعه کمیسیون فرهنگی شورا مورد توجه قرار دادیم اما در این دوره با توجه به گستردگی بسیار بالایی که حوزه خانواده دارد، کمیسیون خانواده به صورت مستقل ایجاد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *