استاندار یزد:

وضعیت بیمارستان بافق برازنده این شهر معدنی نیست

لینک کوتاه
استاندار یزد

فاطمی؛ استاندار یزد اظهار داشت: شهرستان بافق یک شهرستان معدنی است اما وقتی وضعیت بیمارستان و سلامت را نگاه می‌کنیم زیبنده این مردم نیست.

به گزارش طلوع یزد، مهران فاطمی استاندار یزد در آیین افتتاح پروژه‌های جدید سنگ آهن مرکزی ایران بافق که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد گفت: لازم می‌دانم از وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخاطر اعتماد به نیروهای جوان و جهادی در بدنه این وزارت‌خانه تشکر کنم، چرا که این اعتقاد مبتنی بر وعده تحقق دولت جوان انقلابی است و ثمرات این دیده می‌شود و در آینده بیشتر مشهود خواهد بود.
وی افزود: در استان یزد راهبرد ما در معادن از سنگ تا قطعه است، اما این اتفاق تا کنون رخ نداده است و برخلاف سایر استان‌های معدنی در این زمنیه عقب‌ماندگی داریم.

هلدینگ‌هایی مانند شستا در استان یزد سرمایه‌گذاری نکرده‌اند

استاندار یزد اظهار داشت: بیش از 80 درصد جمعیت استان یزد مستقیم و غیرمستقیم وابسته به تامین اجتماعی و بیمه هستند، اما هلدینگ‌های مانند شستا تاکنون در استان سرمایه‌گذاری نکرده‌اند.
فاطمی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال قطار ترنست یزد تهران حدود هفت ماه است که از مسیر برداشته شده و این در حالی است که قشر متوسط جامعه از آن استفاده می‌کنند، در حالی که این مساله با 200 میلیارد حل می‌شود و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
وی عنوان کرد: لذا لازم است در شهرستان بافق و سطح استان یزد این هلدینگ‌ها متناسب با ظرفیت‌هایی که وجود دارند بحث سرمایه‌گذاری را انجام دهند.

استاندار یزد تأکید کرد: شرکت سنگ آهن صرفاً یک بنگاه اقتصادی نیست، یک بنگاه فرهنگی، اجتماعی هم است که زندگی، حیات و تمدن این منطقه مبتنی بر آن شکل گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *