مراسم اختتامیه نمایشگاه رویداد ملی «عصر امید» و جشنواره فرهیختگان

لینک کوتاه

مراسم اختتامیه نمایشگاه رویداد ملی «عصر امید» و جشنواره فرهیختگان با تقدیر از برگزیدگان و با معرفی ۵عنوان برتری دانشگاه آزاد یزد با حضور دکتر طهرانچی برگزار شد.

به گزارش  طلوع یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، دکتر محمد رضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد یزد نهمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری فرهیختگان و نمایشگاه رویداد ملی «عصر امید» با معرفی و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره، با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، روسای استانی و معاونان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی در مصلی بزرگ امام خمینی تهران به کار خود پایان داد.
دانشگاه آزاد یزد صاحب ۵عنوان برتری در نهمین جشنواره فرهیختگان شد.

دکتر محمد رضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد یزد در ادامه گفت و گو ، مراسم اختتامیه جشنواره نهم را در سه شاخه هیات علمی، دانشجویی و دانش‌آموزی به صورت ملی عنوان کرد و از کسب 5عنوان برگزیده این دوره توسط دانشگاهیان دانشگاه آزاد یزد خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره فرهیختگان در 27 محور برگزار شد که جمعاً 85 برگزیده و 6 تقدیری از 21 استان و 38 واحد دانشگاهی در محورهای مختلف انتخاب شدند.

در بخش پایانی مراسم اختتامیه جشنواره فرهیختگان، از برگزیدگان بخش های مختلف این جشنواره تقدیر به عمل آمد که اسامی برگزیدگان جشنواره فرهیختگان از دانشگاه آزاد اسلامی یزد در حوزه های مختلف به شرح زیر است:

پژوهشگران برتر:
ابوالفضل داودی رکن‌آبادی (واحد یزد)
مقاله های برتر:
علی نظری (واحد یزد)
کتاب تألیف:
مسعودرضا شیشه‌بر (واحد یزد)
رساله برتر دکتری:
میلاد طاهری (واحد یزد)
مجلات قابل تقدیر:
سعید ذاکر بستان‌آباد (واحد یزد)

دانشگاه آزاد اسلامی یزد با ۹۵ برگزیده در بخش‌های مختلف رویداد، شامل ۱۴ هسته پژوهشی، هشت گروه پژوهشی، هفت هسته آزمایشگاهی، ۱۵ زیرساخت، یک هسته تعمیرکار، ۱۷ ایده و استارت‌آپ و ۳۳ شرکت فناور و خلاق در این رویداد عظیم ملی شرکت داشت که ضمن عقد چندین تفاهم نامه مشارکت و همکاری با دانشگاه ، از کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی کشور با مشارکت کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد یزد به عنوان کانون برتر این رویداد توسط مسئولان تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *