مدیر کل زندانهای یزد خبر داد :

اجرای پویش «بخشش کریمانه» ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

لینک کوتاه
ستاد دیه

مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد از اجرای طرح بخشش کریمانه ویژه دهه کرامت برای سومین سال متوالی خبر داد.

به گزارش طلبوع یزد به نقل از  روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ رضا مقبلی مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیدت امناء ستاد دیه استان با اعلام این خبر گفت: این پویش از تاریخ ۱۲ الی ۲۲ خرداد ماه سال جاری به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت ، ویژه آزادی مددجویان جرائم غیر عمد در استان یزد اجرا خواهد شد.

مقبلی در ادامه از تبلیغات به صورت ، پیامکی ، نصب بنر و پلاکارد در نقاط مختلف شهر ، مصاحبات متعدد با رادیو و تلوزیون خبرداد و گفت : امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم با استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران استان ، تعدادی از مددجویان جرائم غیر عمد را تا روز میلاد امام هشتم ، امام رضا (ع) از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگردانیم .

این مقام مسئول در ادامه از همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری استان یزد و صدا و سیما مرکز استان یزد تقدیر نموده و در این خصوص گفت: با همکاری این دو سازمان تبلیغاتی با همین موضوع ساخته که به صورت مکرر از طریق شبکه استانی پخش خواهد گشت .

وی در پایان گفت: هدف این ستاد در قدم اول آموزش و فرهنگ سازی به مردم جهت جلو گیری از ورود به زندانهای استان است ، و در مرحله دوم کمک به آزادی زندانیان محکوم مالی نیازمند که به دلیل وقوع جرائم غیر عکد در زندان های استان تحمل حبس میکنند .

گفتنی است دهه کرامت از میلاد حضرت معصومه تا میلاد امام رضا (ع) است و نیکوکارانی که تمایل دارند در این پویش شرکت کنند می توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت مجازی ۶۶۶۸-۶۶۶۶-۷۲۷۰-۵۰۴۱ و شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی ، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳۶۶۵۵ کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *