نماینده مردم یزد و اشکذر و بخش ندوشن در مجلس:

آب روستاهای ندوشن تا اول تیرماه وصل می‌شود

لینک کوتاه
جوکار

جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در سفر یک‌روزه به روستاهای ندوشن از حل مشکلات آب روستاهای این منطقه تا اول تیرماه خبر داد.

به گزارش طلوع یزد، دکتر محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در جمع اعضای شورای روستای نیوک از توابع بخش ندوشن با اشاره به سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، گفت: همه نسبت به امام راحل دٍین داریم و باید آرمان‌های ایشان تحقق یابد. آرمان‌های بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی این بود که مردم ما بهترین مردم هستند و باید بهترین خدمات به آن‌ها ارائه شود.
وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) عمر خود را برای مردم و تشکیل ساختار برای خدمت‌رسانی به آنها گذاشتند و امروز هم اقتدار لازم و کافی را در سطح منطقه و بین‌الملل به برکت یادگار امام راحل داریم.
جوکار در ادامه با بیان اینکه هدف اصلی از تشکیل جلسه امروز پیگیری مصوبات جلسه گذشته بوده است، گفت: ان‌شاءالله در دولت سیزدهیم که خدمتگزار است بتوانیم قدمی را برای مردم در راستای خدمت بیشتر و بهتر برداریم.
نماینده مردم یزد و اشکذر و بخش ندوش در مجلس با اشاره به مصوبات دی‌ماه سال گذشته در روستای نیوک، اظهار داشت: بهره‌برداری از کنارگذر نیوک یکی از مصوبات جلسه گذشته بوده که تا سه ماه آینده تمام امور مربوط به آن انجام و پس از آسفالت، آماده بهره‌برداری خواهد بود.
جوکار رفع مشکل آب روستای نیوک را از دیگر مصوبات و یکی از اصلی‌ترین مشکلات مردم این منطقه اعلام کرد و افزود: طی توافقی که با شرکت شهرک‌های صنعتی استان و شرکت آبفا صورت گرفته این مسئله تا یک ماه آینده برطرف خواهد شد.
نماینده مردم یزد و اشکذر و بخش ندوش در مجلس با بیان اینکه مرمت و لایروبی سیل بند روستای نیوک نیز تا یک ماه آینده انجام خواهد شد، اظهار داشت: نصب دوربین‌های پلاک خوان برای ثبت تخلفات رانندگی از دیگر مصوبات بوده که در حال بررسی آن هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *