واکنش معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پی  توهین به ساحت مقدس امام مهربانی ها

لینک کوتاه
عنکبوت مقدس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، به اقدام توهین آمیز به ساحت مقدس امام مهربانی ها در جشنواره فیلم کن واکنش نشان داد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ در پی جسارت به ساحت مقدس امام مهربانی ها، در جشنواره کن و تقدیر از فیلمی موهن با عنوان “عنکبوت مقدس” ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با صدور پیامی نسبت به این اقدام مذبوحانه واکنش نشان داد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ

جسارت مذبوحانه و حرکت موذیانۀ جمعی ناپاک در فیلمی موهن به چهره تابناک و پر از رأفت و رحمت شمس‌الشموس امام الرئوف حضرت علی‌بن‌موسی الرضا (ع) قلب شیعیان و دوستداران آن حضرت را اندوهناک ساخت و این اقدام موجب رنجش خاطر مبارک بقیهالله الاعظم ارواحنا فداه شد.

پر واضح و مبرهن است که تلاش‌های مذبوحانه شیاطین جن و انس هیچگاه نتوانسته از محبت و عشق قلبی مردم ایران، بلکه جهان به این خورشید پر خیر و برکت ذره‌ای کم کند؛ چرا که عشق و محبت امام رضا (ع) با لحظه لحظه زندگی‌شان عجین شده است.

این توهین بی‌شرمانه نه فقط شیعیان، مسلمانان و مردم صبور و غیور ایران؛ بلکه هر انسان آزاده و متفکری را عمیقا ناراحت و خشمگین می‌سازد؛ چراکه امام رضا (ع) نماد انسانیت و انسان کامل است و از این رو این عمل گستاخانه توهین به انسانیت، شرف، رأفت و عزت است و جز از قلب‌های قسی شیاطین برنمی‌آید.

اینجانب ضمن محکومیت این اقدام شنیع و شیطان صفتانه از همه هنرمندان و کنشگران فرهنگی در خواست میدارم در تولید آثار فاخر – خصوصا در ایام دهه کرامت که متعلق به امام رضا (ع) است – به جد تلاش کنند تا بر معرفت و محبت عموم مردم دنیا به امام الرئوف (ع) بیافزایند.

خداوند ما را از شیعیان راستین و پیروان واقعی آن امام همام قرار دهد.

(علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد)

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *