دستگیری فرد عربده کش در عملیات ضربتی یگان امداد

لینک کوتاه
حوادث

فرمانده انتظامي استان يزد از سرعت عمل پليس و دستگيري فرد عربده کش در عملیات ضربتی ماموران یگان امداد شهرستان یزد خبر داد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره این خبر اظهارداشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اخلال در نظم و امنیت عمومی توسط فردی در میدان شهدای “محراب” موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: بلافاصله تیمی از ماموران یگان امداد در محل حاضر و مشاهده کردند فردی با سلاح سرد در حال قدرت نمایی و عربده کشی است که او را به آرامش دعوت کردند.
فرمانده انتظامی استان یزد گفت: متهم با مشاهده ماموران قصد حمله به آنها را داشت که با شلیک تیر هوایی زمینگیر و خود را تسلیم پلیس کرد.
سردار بهدانی فرد با بیان اینکه متهم پس از دستگیری، انگیزه خود را از انجام این کار مشکلات شخصی و خانوادگی اعلام کرد افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: امنیت مردم، خط قرمز پلیس است و پلیس با کسانی که به هر نحوی بخواهند آرامش و آسایش شهروندان را بر هم بزنند با قاطعیت و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *