مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد:

10 عنوان کتاب بانوان طلبه یزدی با موضوع دفاع مقدس رونمایی شد

لینک کوتاه
سرهنگ زارع

در نشست مشترک بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد و حوزه علمیه خواهران استان از 10 جلد کتاب بانوان نویسنده حوزه علمیه خواهران استان یزد رونمایی شد.

سرهنگ زارع در گفتگو با خبرنگار طلوع یزد اظهار داشت: نشست مشترکی با حضور مدیر حوزه خواهران استان و مدیران مدارس علمیه خواهران از سراسر استان در جوار موزه دفاع مقدس یزد با بررسی راهکارهای تقویت همکاری دو جانبه و بهره مندی از توانمندی های بانوان طلبه نویسنده در موضوع دفاع مقدس برگزار شد.
وی افزود: ما افتخار داشتیم در سال گذشته ۱۰ عنوان کتاب که بعضی از این آثار در کنگره شهدای استان سال قبل هم رونمایی شد به همت طلاب نویسنده در موضوع دفاع مقدس چاپ شد.
مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، تصریح کرد: نقش بسیار ارزشمند طلاب و روحانیون در سطح استان در حوزه جهاد تبیین برای جلوگیری از تحریف آثار دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.
سرهنگ زارع، اسامی و موضوعات برخی از این کتاب ها را شامل سرگذشت شهید قهاری سعید،فرمانده شهید تیپ 18 الغدیر با عنوان مردی با دوهزار روز مرخصی، خاطرات شهید الله‌دادی فرمانده تیپ18 الغدیر با عنوان زندگی پراکنده، کتاب شهید صدوقی(ره) و برادران تقوی را برشمرد.
وی اظهار امیدواری کرد: همه این آثار برای نسل امروز بسیار ارزشمند و راهگشاست و بسیاری از ابهامات جوانان را به واسطه مطالعه این کتاب‌ها برطرف می کند.
مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، از ویژگی های آثار منتشر شده را در قالب های داستان کوتاه، مینی مال و چاپ با کاغذ های کتاب و قابل حمل آسان برای مطالعه برشمرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *