برگزیدگان پویش نفس تازه در استان یزد تجلیل شدند

لینک کوتاه

با حضور معاون قضائی دادستان کل کشور از برگزیدگان پویش نفس تازه تقدیر شد.

به گزارش طلوع یزد، سرپرست روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان یزد با بیان مطلب فوق، گفت: در مراسمی که با حضور سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور برگزار شد از برگزدیگان پویش لباهنگ نفس تازه تقدیر شد.
وی افزود: پویش لباهنگ نفس تازه به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت شهید بهشتی و در دو بخش لباهنگ و دکلمه خوانی از سرود نفس تازه اولین اثر کشوری در مدح شهید بهشتی به صورت استانی برگزار شد.
عباس زاده تصریح کرد: در مجموع 35 اثر به این پویش ارسال که پس از ارزیابی و داوری به 12 نفر از برگزدیگان جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.
وی تصریح کرد: در این مراسم از محمدطاهازارع کمالی، ایلیا دشتی، امیرحسین زارع، متین مینایی، علی اصغر غرسی، محمدامین امینی نژاد، علی حاجی زاده تقدیر شد.
سرپرست روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان یزد افزود: همچنین مبینا دهقانی، ترنم حسینعلی پور، پریسا سلطانی و رقیه نوری زاده نیز به عنوان برگزیدگان این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفتند.
عباس زاده در پایان تصر یح کرد: این پویش با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و مجموعه فرهنگی هنری شمیم ولایت برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *