وصول جزای نقدی قاچاقچی سوخت در یزد

لینک کوتاه

مقدم سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد از وصول جزای نقدی قاچاقچی سوخت در یزد خبر داد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد : سید محمد مهدی مهاجریان مقدم سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد در خصوص جزئیات این پرونده گفت : یک دستگاه کامیون کشنده حامل گازوئیل که بصورت مشکوک در حاشیه شهر یزد در حال تردد بود توسط مأمورین پلیس امنیت اقتصادی توقیف شد .
وی افزود : در بررسی های اولیه مشخص شد که این خودرو حامل 32745 لیتر سوخت قاچاق بوده که به دام مأمورین گرفتار شد .
مهاجریان مقدم با اشاره به بازداشت راننده تانکر و تشکیل پرونده ای در این رابطه اظهار داشت : طی تحقیقات به عمل آمده در شعبه رسیدگی کننده گلوگاه شهید مدنی مهریز ، تخلف این فرد در قاچاق سوخت را محرز و مسلم دانست .
سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد با توجه به قطعی شدن رأی در شعبه تجدید نظر ویژه قاچاق کالا و ارز استان اذعان داشت : متهم علاوه بر ضبط سوخت مکشوفه به پرداخت جریمه نقدی به میزان 8 میلیارد و 930 میلیون ریال جزای نقدی محکوم گردید .
مهاجریان مقدم با اشاره به ارسال پرونده به واحد اجرای احکام اضافه کرد : این پرونده پس از تشریفات قانونی توسط مأموران اجرای احکام اجرا و پرونده مختومه گردید .

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *