دانشجوی قرآنی دانشگاه یزد امسال هم افتخار آفرید؛

دانشجوی دانشگاه یزد رتبه اول رشته تحقیق را در سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان کسب کرد

لینک کوتاه

فائزه سادات قریشی نسب دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد تفسیر قرآن موفق شد در سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان رتبه اول را در رشته تحقیق خواهران کسب کند.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه یزد مراسم اختتامیه سی‌وششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان با حضور آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها؛ محمدحسین حسنی، رئیس سازمان قرآن دانشگاهیان؛ عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ عباس شیراوژن، معاون فرهخنگی و دانشجویی وزارت بهداشت حجت‌الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز، رئیس دانشگاه قم و برگزیدگان این دوره از جشنواره، دیروز جمعه ششم خردادماه در مجتمع امین قم برگزار شد.
این دوره از مسابقات در ۹ بخش، شامل بخش‌های معارفی، آوایی، ادبی، هنری، پژوهشی، فناوری، ونوآفرینی‌های قرآنی و در ۴۰ رشته برگزار شد و بیش از ۸۰ نفر داور ملی و بین‌المللی، داوری این دوره از جشنواره را به عهده داشتند.
در مراسم اختتامیه این جشنواره فائزه سادات قریشی نسب دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد تفسیر قرآن دانشگاه یزد به عنوان رتبه اول در رشته تحقیق خواهران معرفی و از وی تجلیل شد.
شایان ذکر است این دانشجوی قرآنی در سالهای گذشته نیز افتخارات متعددی را در جشنواره های قرآنی برای دانشگاه یزد کسب کرده است که از آن جمله می توان به کسب رتبه اول حفظ قرآن کریم در سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان و کسب رتبه اول در ششمین دوره مسابقات کشوری کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *