معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد:

روشن شدن سه بلوار شهر یزد تا پایان خرداد ماه

لینک کوتاه

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد از نصب ۵۸ پایه چراغ روشنایی با چراغ های LED  با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال در سه بلوار شهر میراث جهانی یزد با مشارکت شهرداری و شرکت توزیع برق خبر داد.

به گزارش طلوع یزد، محمد علی سلمانی ندوشن تامین روشنایی معابر شهر را یکی از دغدغه‌های مهم شهروندان و شهرداری عنوان کرد و اظهار داشت: شهرداری یزد از ابتدای سال جاری تعداد ۵۸ عدد پایه چراغ روشنایی در بلوار شهیدان حاجی مهدی، بلوار تبلیغات اسلامی و بلوار شهید واعظ نصب کرده است.

معاون شهردار یزد با اعلام اتمام عملیات نصب پایه ها توسط شهرداری، گفت: بزودی عملیات نصب چراغ ها توسط شرکت توزیع برق انجام خواهد شد و امیدواریم روشنایی این بلوارها تا اواخر خرداد ماه سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

محمد علی سلمانی ندوشن با اشاره به اینکه تامین مطلوب و استاندارد روشنایی معابر شهری به حفظ جان عابرین پیاده و رانندگان کمک شایانی می کند، گفت: این پروژه در طول ۲ کیلومتر با نصب پایه چراغ های دو شعله در رفیوژ میانی بلوار و نصب چراغ های فوق کم مصرف LED و با هزینه ای بالغ بر ۸ میلیارد ریال با مشارکت شرکت توزیع برق یزد در حال انجام می باشد.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد در ادامه بیان داشت: روشنایی معابر در شب ارتباط مستقیم با امنیت اجتماعی شهروندان دارد و کمبود روشنایی در برخی معابر سطح شهر، یکی از عواملی است که موجب بروز مشکلات و ناهنجاری ها از جمله تصادفات و مشکلات امنیتی می شود که با اجرای این پروژه ضمن زیباسازی و تأمین روشنایی معابر، سبب افزایش امنیت در فضا‌های شهری و همچنین ارتقای سطح کیفیت زندگی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *