برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مروست

لینک کوتاه

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مروست با حضور مدیر کل آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد«محمد کاظم رحیمی‌نژاد» در این جلسه خواستار استفاده بهینه از امکانات و فرصت ها و منابع آموزش و پرورش شد و گفت:بخشی از فضاهای آموزشی باید تبدیل به احسن شود تا در حوزه اقتصاد آموزش و پرورش بتوانیم قسمتی از مشکلات را برطرف کنیم.
وی افزود: فعالیت های حوزه آموزشی و پرورشی نباید به دلیل کمبود یا عدم تخصیص اعتبار تعطیل و یا زمانی برگزار شود که اثر لازم را ندارد و در این راستا باید از فرصت‌ها و ظرفیت های درون منطقه ای استفاده شود.
رحیمی نژاد بیان داشت: مدرسه باید محور تصمیم گیری باشد نه این که محور طرح ها و بخشنامه ها، و در این راستا باید ساحت های مختلف آموزش و پرورش به صورت  خرد و جزئی به اجرا در آیند.
مدیرکل آموزش و پرورش گفت: شاخص ترین و متعهد ترین افراد را به عنوان مدیر مدرسه انتخاب کنید و با دادن اختیارات بازدهی مدارس را افزایش دهید.
این مقام مسئول از پیگیری ایجاد شرایط مطلوب در خصوص بیمه تکمیلی ویژه شاغلین در وزارت آموزش و پرورش خبر داد و افزود: امیدواریم به زودی این اقدام اجرایی شود.

افزایش کیفیت آموزشی،رفع مشکلات و چالش های مدارس از جمله مدارس مختلط، چند پایه و تجمیع مدارس،سرویس مدارس روستایی،پیگیری امور ثبتی املاک،پیگیری مشکلات نیروهای خدمتگزار خرید خدمات آموزشی ،پیگیری تخصیص ردیف استخدامی، ایجاد جاذبه و انگیزه لازم جهت ماندگاری معلمان بومی اعتماد طریق اعتماد سازی نسبت به آموزش و پرورش،پیگیری زمین چمن مصنوعی و فضاهای ورزشی و جذب اعتبارات خیری و اعتبارات مدارس عشایری از دیگر موارد مطرح شده توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان بود.
گفتنی است در ابتدای این جلسه نماینده مدیران مدارس  مروست در مقاطع مختلف به ایراد سخنانی در خصوص مشکلات،کمبودها و چالش های فضای آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی،کمبود نیروی مشاور و پرورشی و نیاز مبرم به وسایل آزمایشگاهی پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *