برگزیدگان نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی یزد معرفی شدند

لینک کوتاه

همزمان با گرامی داشت هفته ارتباطات و روابط عمومی، برگزیدگان نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی یزد روز دوشنبه معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی یزد،برگزیدگان نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی یزد در بخش پایگاه‌های خبری محمدجواد عرفانفر از پایگاه خبری آسیا نیوز رتبه اول، مریم هدایتی از پایگاه خبری طلوع یزد رتبه دوم و فاطمه معلم هم از پایگاه خبری شریف و امیرعباس حیران سردبیر پایگاه خبری صبح ساباط رتبه سوم این بخش به‌صورت مشترک کسب کردند.
همچنین محمدجواد عرفانفر از روزنامه آوای اقتصاد و بهناز عسکری روزنامه اطلاعات به ترتیب رتبه اول و دوم در بخش سرپرستی‌های روزنامه کشوری از آن خود کردند.
در بخش روزنامه‌های محلی نیز محمدمسعود ارکان مدیرمسئول روزنامه پیمان یزد رتبه نخست این بخش را از آن خود کرد.
همچنین ندا دهقانی زاده از خبرگزاری دفاع مقدس ، صدیقه فلاحتی مروست از باشگاه خبرنگاران، امیر رضازاده از خبرگزاری فارس ، به ترتیب رتبه اول تا سوم در بخش خبرگزاری‌ها و کبری دانشی از خبرگزاری ایرنا هم در این بخش به‌عنوان شایسته تقدیر معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *