اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در یزد

لینک کوتاه

فرمانده انتظامي شهرستان يزد از اجراي طرح پاکسازي مناطق آلوده و جرم خيز در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي و برخورد با مخلان نظم و امنيت خبر داد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «سعیدزینلی» با اعلام این خبر گفت: با هدف ارتقای کمی و کیفی نظم و امنیت و برخورد قانونی با مخلان آرامش شهروندان طرح های متعدد شناسایی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار دارد که به صورت مستمر اجرا می شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان یزد در این باره اظهار داشت: به همین منظور پاکسازی نقاط آلوده از لوث فروشندگان مواد مخدر، معتادان، سارقان و کارتن خوابان پرخطر در دستور کار قرار گرفته است.
سرهنگ زینلی با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با اراذل و اوباش بیان کرد: برخورد قانونی با برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم از وظایف ذاتی پلیس خدمتگزار و از حقوق شهروندی است که به جد پیگیری می شود.
وی با اشاره به پاکسازی پارکهاو تفرجگاه ها درطی اجرای این طرح تصریح کرد: این قبیل اماکن تفریحی که محل استراحت و تمدد اعصاب خانواده ها و مسافران است نباید به مکان تجمع و آمد و شد ولگردان و معتادان تبدیل شود و برای ایجاد محیط های تفریحی سالم و شاداب علاوه بر نیروی انتظامی سایر دستگاه های مربوط نیز باید در این باره طرح و برنامه ریزی داشته باشند.
وی ادامه داد: بازرسی های غیرمترقبه از اصناف از قبیل قهوه خانه ها، سفره خانه ها، مراکز خرید و برخورد قانونی با اشخاصی که اقدام به فعالیت و خرید و فروش تجهیزات غیرمجاز و ناسالم می کنند از دیگر برنامه های این طرح است که منجر به پلمپ این قبیل مراکز با دستور مقام قضایی می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان یزد درپایان گفت: افزایش ضریب امنیت اجتماعی نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه ها و آحاد مردم است و با مشارکت همگانی است که دستاوردهای پلیس خدمتگزار پایدار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *