جلب رضایت شهروندان اولویت اول در فعالیت سامانه های ارتباطی شهرداری باشد

لینک کوتاه

عضو شورای اسلامی شهر میراث جهانی یزد با اشاره به اینکه به روند پاسخگویی و رفع مشکلات مطرح شده در درخواست های مردمی باید نظارت دقیقی انجام شود گفت: جلب رضایت شهروندان اولویت اول در فعالیت سامانه های ارتباطی شهرداری باشد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، فاطمه زارع در نشست کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: ‌در تمام اقداماتی که صورت می‌گیرد جلب رضایت شهروندان اهمیت بسیار بالایی دارد.

وی تصریح کرد: بحث نظارت در این رابطه از اهمیت بسیار بالایی برخودرار است و باید به تمام فرآیندها و اجرای درست آن نظارت کامل و کافی وجود داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر میراث جهانی یزد خاطرنشان کرد: پیش از اجرای کار باید توجه به بحث رضایت شهروندان را در دستور کار قرار دهیم و برنامه‌ریزی لازم برای این منظور انجام شود.

زارع گفت: نکته بسیار مهم در این حوزه این است که برای جلب رضایت شهروندان از خدمات سامانه های پاسخگویی شهرداری،‌ نظارت نقش بسیار مهمی برعهده دارد و باید به این موضوع رسیدگی لازم انجام شود.

وی گفت: ورود معاونت‌ها به بحث ارزیابی فعالیت بخش‌های مختلف شهرداری در حوزه درخواست‌های مردمی می تواند زمینه ایجاد پشتوانه اجرایی برای سامانه های ارتباطی شهرداری و همچنین افزایش رضایت شهروندان را فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *