محکومیت میلیاردی عامل سوخت قاچاق در اردکان

لینک کوتاه

متهم قاچاق سوخت در شهرستان اردکان به مبلغ بیش از یک میلیارد و 459 میلیون ریال جریمه شد .

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد : سید محمد مهدی مهاجریان مقدم سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد گفت : متهم در حال حمل 500 لیتر گازوئیل به وسیله یک دستگاه تانکر سوخت رسانی بود که توسط مامورین نیروی انتظامی بازداشت شد .
وی افزود : بررسی‌های اولیه حاکی از حمل غیر قانونی سوخت و خارج از ضوابط تعیینی دولت بود که برای تکمیل تحقیقات ، پرونده ‌ای در تعزیرات حکومتی شهرستان اردکان تشکیل شد .
مهاجریان مقدم اضافه کرد : در بازجویی‌های انجام شده از متهم مشخص شد که وی اقدام به جمع آوری و فروش غیرقانونی سوخت کرده و از این طریق مقادیر زیادی سوخت خارج از ضوابط تعیینی دولت را به قصد فروش به قیمت های بالاتر به سایر شهرها حمل می نموده است .
سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد از محرز شدن تخلف متهم خبر داد و اظهار داشت : شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط سوخت مکشوفه و جریمه بیش از یک میلیارد و 459 ریالی متهم صادر کرد .
وی خاطر نشان کرد : با توجه قطعیت رأی مزبور ، این حکم توسط شعبه اجرا و پرونده مختومه گردید .

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *