پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان یزد به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر:

روز آزادی خرمشهر را بعنوان یک یاد بود و افتخار ملی و میهنی باید گرامی داشت(مقام معظم رهبری)

لینک کوتاه

سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی؛ یادآور رشادت و ایستادگی فرزندان غیور ایران اسلامی در برابر جبهه کفر و استکبار است. حماسه ای که ثابت کرد ایمان،اتحاد،همدلی و اتکا به ظرفیت و انگیزه جوانان مومن و انقلابی ؛ ما را در برابر همه تجهیزات و توطئه های دنیای زور و استکبار پیروز می کند.
این روز عزیز فرصت مغتنمی است برای مرور تاریخ درخشان و پرافتخار مقاومت و سرافرازی ملت بزرگ ایران، ملتی که با انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) راه جدیدی را فراروی بشریت گشود و الگوی مقاومت و ایستادگی مظلومان و مستضعفان در سراسر جهان شد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد امام راحل و شهدا ؛ سالروز این حماسه ماندگار را به خانواده معظم شهدا،جانبازان،آزادگان و ایثارگران و همچنین همکاران محترم تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون همگان را در مسیر پاسداشت ارزش های ناب انقلاب اسلامی و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) و تحت رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *