حضور سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد در جلسه کمیته پایش محصولات گیاهی

لینک کوتاه

در چهارمین جلسه کمیته پایش محصولات گیاهی که در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار گردیده بود، خواستار رسیدگی به استفاده احتمالی از کود اوره یارانه ای در برخی کارخانجات چسب، فیبر، ملامین و.. شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد، محمد حسن زارعیان سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد در چهارمین جلسه کمیته پایش محصولات گیاهی که در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار گردیده بود، خواستار رسیدگی به استفاده احتمالی از کود اوره یارانه ای در برخی کارخانجات چسب، فیبر، ملامین و.. شد.

زارعیان تاکید کرد تا لیستی از این واحدها تهیه شود و در اختیار کمیته پایش مواد کودی قرار داده شود تا در بازدیدهای آتی مورد بررسی قرار گیرد.

وی در پایان جلسه گزارش کاملی از تهیه و توزیع انواع کودهای شیمیایی ارائه نمودند و اعلام داشتند: در زمینه تهیه و توزیع انواع کود در استان کمبودی وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *