رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد‌:

ایجاد امید و آگاهی بخشی در جامعه یکی از اهداف اصلی گروه جهادی«شهید اخلاص» بود

لینک کوتاه

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد اظهار داشت:هدف از تشکیل گروه جهادی "شهید اخلاص" اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و ایجاد امید آفرینی در جامعه بوده که این اقدام در حقیقت مقدمه ای برای ایجاد جبهه واحد رسانه ای تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد، علی محمد پارسائیان رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد در آئین تجلیل از گروه جهادی«شهید اخلاص»این سازمان با بیان اینکه تاکنون آن گونه که باید و شاید فعالیت های اقشار مختلف بسیج و خدمت آنان به گروه های مختلف جامعه دیده نشده بود گفت: هدف از تشکیل گروه جهادی «شهید اخلاص» اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و ایجاد امید آفرینی در جامعه بوده که این اقدام در حقیقت مقدمه ای برای ایجاد جبهه واحد رسانه ای تراز انقلاب اسلامی است.

پارسائیان درادامه به بازتاب گسترده فعالیت های جهادگران بسیجی در رزمایش جهادگران فاطمی ابراز داشت: در این رزمایش رسانه های استان به ویژه رسانه های تاثیر گذار پای کار آمده و به صورت گسترده به تولید و بازنشر محتوا در این زمینه پرداختند.

وی در پایان بر ضرورت پیوست رسانه ای برنامه های بسیج تاکید کرد و گفت: با در نظر گرفتن این پیوست می توانیم جهاد تبیین را محقق ساخته و امید و نشاط را در جامعه تزریق کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *