فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

در رزمایش جهادگران فاطمی رسانه ها نقش ارزنده ای ایفا کردند

لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان با قدردانی از تلاش های گروه جهادی شهید اخلاص بسیج رسانه ابراز داشت: در رزمایش جهادگران فاطمی تمامی اقشار بسیج به خوبی پای کار آمدند و صحنه های زیبایی را خلق نمودند که بسیج رسانه به همت رسانه های استان با بازتاب این زحمات نقش ارزنده ای در ایجاد امیدآفرینی بین مردم ایفا کرد.به گزارش...

به گزارش طلوع یزد، سردار حسین زارع کمالی فرمانده جدید سپاه الغدیر استان یزد در آیین تجلیل از گروه جهادی “شهید اخلاص” بسیج رسانه استان یزد  با گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: یکی از درس های سوم خرداد این بود که رزمندگان ما با توکل به خدا، گوش به فرمان بودن  امام انقلاب و اخلاص آنان بود که منجر به این پیروزی بزرگ شد.

وی ادامه داد: تمامی محاسبات دنیوی، پیروزی صدام را مسجل می دانست اما وقتی توکل، توسل، اخلاص و تبعیت  از امام در مکتبی وجود داشته باشد نتیحه آن بر اساس محاسبات الهی رقم خواهد خورد.

سردار زارع کمالی در ادامه با اشاره به ‌جنگ ترکیبی و شناختی دشمن اظهار داشت: یکی از ابعاد این نوع جنگ، جنگ اراده هاست که اصحاب رسانه در این تقابل پیشقراول هستند.

فرمانده سپاه الغدیر استان افزود: امروز دشمن می خواهد زیربنای انقلاب را دستخوش تغییر کند و عوض کردن اراده ها و اعتقادات مردم از برنامه های جدی دشمنان ماست.

سردار زارع کمالی با بیان این مطلب که ما نباید در جنگ با دشمن تدافعی عمل کنیم بلکه باید دشمن را رصد کرده و قبل از حمله دشمن به آن حمله و اجازه ندهد نقشه خود را عملیاتی کند.

وی با قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه در ایام شیوع کرونا ابراز داشت: مدیریت کرونا خوب کرونا در استان  نتیجه زحمات رسانه ها بود البته در پوشش برنامه های دومین کنگره 4 هزار شهید استان و سیل اخیر هم رسانه ها خوش درخشیدند.

فرمانده سپاه استان با قدردانی از تلاش های گروه جهادی شهید اخلاص بسیج رسانه ابراز داشت: در رزمایش جهادگران فاطمی تمامی اقشار بسیج به خوبی پای کار آمدند و صحنه های زیبایی را خلق نمودند که بسیج رسانه به همت رسانه های استان با بازتاب این زحمات نقش ارزنده ای در ایجاد امیدآفرینی بین مردم ایفا کرد.

سردار زارع کمالی در پایان اظهار داشت: تا رسیدن به نقطه تمدن سازی اسلامی فاصله زیادی داریم اما اگر همه دست در دست بگذاریم به قله های افتخار خواهیم رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *