آغاز عملیات اجرایی پروژه ۴۰۰ واحدی شهرک شهداء میبد

لینک کوتاه
مسکن میبد

استاندار یزد در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه ۴۰۰ واحدی شهرک شهداء میبد، از پیگیری های استان جهت کاهش سهم آورده مردم در طرح نهضت ملی مسکن خبرداد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه ۴۰۰ واحدی شهرک شهداء میبد، با اشاره به اهمیت پروژه های نهضت ملی مسکن برای دولت سیزدهم و عزم جدی دولت برای تحقق وعده ساخت ۴ میلیون مسکن در ۴ سال، گفت: مسائل مربوط به این پروژه به صورت جدی در استان پیگیری و اقدامات خوبی انجام شده به طوریکه استان یزد رتبه ششم کشور در اجرای پروژه های این حوزه را به خود اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه میبد یکی از شهرستان های پر متقاضی استان در امر ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن است، اظهارداشت: بخش عمده ای از زمین مورد نیاز نهضت ملی مسکن در شهرستان میبد تامین و بخش دیگر آن به زودی تامین خواهد شد.
استاندار یزد پروژه ۴۰۰ واحدی شهرک شهداء میبد را نخستین پروژه نهضت ملی مسکن در استان یزد عنوان و خاطرنشان کرد: امیدواریم این پروژه هرچه سریع تر به بهره برداری برسد.
دکتر فاطمی افزود: همزمان و همگام با این پروژه، در سایر شهرستان ها نیز مسئله مسکن به طور ویژه پیگیری خواهد شد تا مردم استان در حداقل زمان صاحب خانه هایی با بهترین کیفیت شوند.
وی در پایان از پیگیری های استان جهت کاهش سهم آورده مردم در طرح نهضت ملی مسکن خبرداد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *